czwartek, 12 września 2013


Witam na mojej autorskiej stronie

Od dzieciństwa poszukiwałam sposobu wyrażania siebie poprzez kreatywne wykorzystywanie wszystkiego . Na kolejnych stronach możecie obejrzeć wszystkie moje prace pogrupowane tematycznie:
*włóczkowe zabawki, narzuty,odzież dla dorosłych i dla dzieci
*biżuteria wykonana metodą sutasz z naturalnych kamieni i jedwabnych nici
*z masy solnej  anioły i ozdoby świąteczne
*malowanki-słoje ,pisanki,bombki
*papierowa wiklina

Wszystko co zrobiłam jest unikatowe, w pojedynczej wersji,według własnego pomysłu i wzornictwa.
Serdecznie zapraszam do oglądania wystarczy kliknąć na pierwsze zdjęcie w galerii.
jedna z moich lalek

serce z agatów i jedwabnej nici wykonane metodą sutasz

część narzuty''róża herbaciana"

zębowa wróżka z masy solnej



4 komentarze:

  1. No, no-;)) Pełen profesjonalizm, Gramiku-;))

    Żmija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś..jak miło mi Ciebie widzieć...
      ale na Twojego bloga nie mogę się dostać...buuu

      Usuń
  2. No fajnie Cię znowu widzieć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzaciki, zdecydowanie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń